Reklama – linki sponsorowane AdWords

Kampanie reklamowe Adwords Google polegają na emisji reklam tekstowych i graficznych  w formie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania nad lub po prawej stronie naturalnych wyników wyszukiwania. Rys.1. Kampanie reklamowe tworzone są przez samych reklamodawców i rozliczane w modelu CPC (Cost Per Click) opłata za kliknięcie . Linki sponsorowanie pozwalają właścicielom serwisów na bezpośrednie dotarcie do klientów zainteresowanych ich usługami i produktami już od pierwszego dnia ukazania się w sieci. Kampania Adwords jest obecnie obok usług SEO jedną z najbardziej skutecznych form marketingu w wyszukiwarkach.

Strategie reklamowe

Tworząc kampanię reklamową strony klienta możemy przyjąć kilka strategii

1. Strategia niskobudżetowa. Przy małym budżecie możecie Państwo zdecydować się na wyświetlanie reklam z ustawieniami najniższego kosztu za klikniecie w link sponsorowany. Państwa reklama z pewnością będzie długo wyświetlana w linkach sponsorowanych, ale jej pozycja będzie zwykle za reklamami stron konkurencji.

2. Strategia umiarkowana – optymalna. polegająca na doborze takich słów, których koszt kliknięcia będzie relatywnie niski w stosunku do zajmowanych pozycji. W ramach tej strategii optymalizujemy Państwa witrynę i poszukujemy słów które charakteryzują Państwa usługi i towary , generując przy tym optymalne koszty.

3. Strategia agresywna – wysokobudżetowa. – Realizując tą strategię nastawiamy się na najwyższe pozycje wśród linków sponsorowanych konkurencji. Badamy ich oferty cenowe i ustawiamy tak Państwa stawki za pojedyncze słowa kluczowe, żeby Wasza reklama zawsze znajdowała się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania.
Dlaczego warto wybrać Google AdWords ?

Na efekty pozycjonowania naszej strony www musimy zwykle czekać jakiś czas. Zdarza się, że pozycjonowanie trudnych słów kluczowych trwa kilka miesięcy. Korzystając z linków sponsorowanych pojawiamy się w wynikach wyszukiwania praktycznie od momentu zaksięgowania na koncie Google wpłaty za usługi reklamowe. Pierwszego dnia od pojawienia się Państwa reklamy Wasza marka i produkty stają się widoczne i dostępne dla milionów użytkowników sieci.
Dlaczego warto łączyć kampanię AdWords z pozycjonowaniem ?

W publikacji wydanej przez Marketing Sherpa Inc na temat pomiarów efektywności reklam w naturalnych wynikach wyszukiwania i w linkach sponsorowanych specjaliści opisali metodę (efekt sou rand ). Według nich 1000 wyświetleń reklamy w linkach sponsorowanych daje nam szansę na 10 kliknięć, natomiast 1000 wyświetleń w naturalnych wynikach to około 20 kliknięć. Sumując efektywność tych dwóch form, prowadząc jednocześnie kampanię w linkach płatnych i w naturalnych wynikach wyszukiwania powinniśmy otrzymać sumę 30 kliknięć. Tymczasem specjaliści z Marketing Sherpa Inc twierdzą , że prowadzona w ten sposób kampania może przynieść nam nawet 6o kliknięć. Dzieje się tak, ponieważ użytkownicy Internetu bardziej ufają marce, która pojawia się wielokrotnie na stronie wyników wyszukiwania.

Doświadczenie w pracy z serwisami www naszych Klientów potwierdza prawdziwość teorii Marketing Sherpa Inc, stąd proponujemy prowadzenie kampanii reklamowej w Google Adwords i równoczesne pozycjonowanie strony w naturalnych wynikach wyszukiwania
Formy rozliczeń

Koszt obsługi konta Google Adwords przez naszą firmę zależy od wyboru strategii

1. Strategia niskobudżetowa pobieramy 10% wartości budżetu przeznaczonego na kampanię

2. Strategia umiarkowana – optymalna. pobieramy 20% wartości budżetu przeznaczonego na kampanię

3. Strategia agresywna – wysokobudżetowa. pobieramy 30% wartości budżetu przeznaczonego na kampanię

Opłata jednorazowa aktywacyjna 200zł netto