Strona internetowa kongresy.pl dla Nobell Congressing Strona internetowa dla Tryton Fajerwerki Strona internetowa dla foto Com Strona internetowa Moja firma Moja Przyszłość Strona internetowa Aquatrack

Analiza słów kluczowych

Jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania jest właściwy dobór słów kluczowych:

Na etapie analizy słów kluczowych poszukujemy fraz, które są najczęściej wpisywane przez Internautów w formularz wyszukiwarki internetowej. Badając skuteczność słów kluczowych w pozycjonowaniu przyszłej strony www uwzględniamy min:

  1. Związek danego zapytania (słowa kluczowego) z treścią, branżą, produktem, lub usługą prezentowaną na stronie www
  2. Ilość zapytań z danym słowem kluczowym w ujęciu miesięcznym, rocznym
  3. Sezonowość danego zapytania np: ( prezenty pod choinkę ) będą częściej wpisywane na przełomie listopada i grudnia. W pozostałych miesiącach takie zapytanie praktycznie nie występuje.
  4. Konkurencyjność zapytania (Niektóre słowa kluczowe są częściej wpisywane w wyszukiwarkę, niektóre rzadziej )
  5. Tendencje i trendy zapytań ( Wraz ze wzrostem świadomości Internautów zmieniają się formy zapytań kierowanych do wyszukiwarek. Coraz częściej wpisujemy w wyszukiwarki frazy określające bardzo dokładnie poszukiwany przez nas produkt lub usługę np: Łóżeczko dziecięce cena 300zł

Na podstawie analizy określamy słowa, które byłyby najbardziej optymalne dla danego serwisu internetowego. Analiza słów kluczowych jest procesem ciągłym, w trakcie pozycjonowania, ponieważ trendy zapytań naszych Użytkowników mogą ulegać zmianą w związku z np: pojawieniem się nowego produktu, pojawieniem się nowej technologii itp.

Zapraszamy do współpracy